V zajatí násilia
Virginský masaker, pri ktorom prišlo o život 32 ľudí opäť otvára ústa úhlavným odporcom
filmového či herného násilia so žiadosťou jeho postavenia mimo zákon. Pomohlo by to?
Pochybujem. Myslím, že problém je niekde inde.
Bordel dokáže robiť každý debil
Ako tak kráčam do práce a z práce, všímam si to, čo je naokolo.
Bordel a špina. Papieriky po trávnikoch, igelitové sáčky oblepené
na konároch stromov, nejaké čarbanice po stavbách, ktoré má niekto
odvahu nazvať "umením". Naozaj sa nám to takto páči?
Úvaha o kopírovaní
Napáliť, či nenapáliť? To je dilema. Jasné, že napáliť, veď
je to lacnejšie. Avšak podaktorým z nás sa môže ozvať vo vnútri
varovný hlas svedomia. Je to krádež! Ale naozaj? Skúsme sa
na to pozrieť iným uhlom pohľadu.
Odvrátená strana pokroku
Po diaľnici sa preháňame obrovskou rýchlosťou, oblohu križujú lietadlá, v domácnostiach vrčia super výkonné vysávače a ozýva sa streľba a výbuchy počítačovej realisticky vyzerajúcej akčnej hry, ktorú ovláda možno desaťročný spratok. Papierové peniaze postupne vymieňame za elektrické impulzy, resp. nuly a jedničky, ktoré putujú z jedného bankového konta na druhé v okamihu, keď si kupujeme rôzne produkty pomocou internetu. Naozaj nám všetky tieto moderné vecičky a vymoženosti uľahčujú alebo spríjemňujú život?
Vplyv reklám na spoločnosť
Súčasný svet je tak prereklamovaný, že hádam neexistuje človek, ktorý by sa s týmto fenoménom nestretol.
Keďže väčšina reklám je dosť otravná a až nepríjemne vtieravá, je na mieste zamyslieť sa, aký je
vlastne ich vplyv na spoločnosť? Aké pozitíva nám prinášajú? A prinášajú nám vôbec nejaké?
V nasledujúcom článku som sa pokúsil zhrnúť kladné a záporné aspekty reklám na spoločnosť ako
takú.
Ach tá zima
Už sa nejakých pár rôčkov ponevieram po tejto planéte, ale takú hnusnú zimu, ako je táto som ešte nezažil. Nejak poriadnejšie ešte neprituhlo a biely poprašok, ktorý by sa ani nedal nazvať snehom pokryl okolie môjho mesta iba dvakrát.
Neznášam reklamy
Reklamy v telke, reklamy na billboardoch, reklamy v schránkach, či už e-mailových, alebo
fyzických. Väčšina na ne hromží, mnohý sa zmierili s tým, že ide o nutné zlo, pár ľuďom
sa i páčia (hlavne takým, ktorý na nich zarábajú, ale občas sa nájdu i iný zvláštny jedinci).
Čo s tým? Naozaj sú pre nás reklamy také dôležité, že musia byť skutočne všade?
Udalosti roku 2006
Vcelku vtipný prehľad udalostí minulého roku.